وبلاگ خبری در زمینه IT و رایانه و اینترنت

کلیه اخبار در زمینه IT اینترنت و رایانه هر هفته در خدمت شما هستیم.

وبلاگ خبری در زمینه IT و رایانه و اینترنت

کلیه اخبار در زمینه IT اینترنت و رایانه هر هفته در خدمت شما هستیم.

تلفن‌های همراه با دوربین ‪ ۱۲‬مگاپیکسل در راهند

28 بهمن 1384 - ایرنا - شرکت "تگزاس اینسترومنتس"، بزرگترین تولیدکننده تراشه‌های مورد استفاده در تلفنهای همراه، پردازنده جدیدی را ویژه تجهیزات بی‌سیم تولید کرده است که استفاده از آن قابلیتهای گرافیکی گوشی‌های تلفن همراه را دگرگون می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، با استفاده از پردازنده جدید، تولید گوشی‌های تلفن همراهی که می‌توانند در فواصل تنها یک ثانیه‌ای، عکسهایی با کیفیت ‪ ۱۲‬مگاپیکسل از محیط بردارند ممکن خواهد شد.

این پردازنده همچنین کیفیت فیلم برداری گوشی‌های تلفن همراه را بهبود بخشیده و امکان پخش فیلم‌هایی با کیفیت عالی را در صفحه نمایش تلفن همراه فراهم می‌کند.

تراشه جدید شرکت "تگزاس اینسترومنتس" که تا سال آینده در گوشی‌های ساخت شرکتهای مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت، "اوام‌ای‌پی ‪(OMAP 3)"۳‬ نام دارد.

نسل قبلی همین تراشه به نام "اوام‌ای‌پی ‪ "۲‬نیز هنوز یک فناوری نسبتا جدید محسوب شده و هم‌اکنون تنها در برخی تلفن‌های پیشرفته و گرانقیمت با ویژگی‌هایی نظیر نمایش بازی‌های سه‌بعدی و دوربینهای ‪ ۳/۲‬مگاپیکسلی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت "تگزاس اینسترومنتس" اعلام کرد فروش تراشه "اوام‌ای‌پی ‪ "۳‬را تا چند ماه دیگر آغاز کرده و نخستین گوشی‌های تلفن همراه مجهز به آن احتمالا سال آینده میلادی به بازار خواهند آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد