وبلاگ خبری در زمینه IT و رایانه و اینترنت

کلیه اخبار در زمینه IT اینترنت و رایانه هر هفته در خدمت شما هستیم.

وبلاگ خبری در زمینه IT و رایانه و اینترنت

کلیه اخبار در زمینه IT اینترنت و رایانه هر هفته در خدمت شما هستیم.

تصاویر ویندوز ویستا نگارش 5342 آزمایشی

 روز گذشته، شرکت مایکروسافت نسخه ی آزمایشی جدیدی از سیستم عامل ویندوز ویستا به شماره ی 5342 را منتشر نمود. ممکن است برخی از شما بگویید، یک نگارش خسته کننده ی دیگر از طرف مایکروسافت، اما این نسخه متفاوت است و تفاوت آن در "اجرا" شدنش می باشد(!)

ویندوز ویستا (Build 5342) پس از جنجالهایی همچون تاخیر در ارائه این ویندوز تا سال 2007 و همچنین شایعات مربوط به بازنویسی بیش از 60درصد کدهای آن ارائه شده است. با هم نگاهی می اندازیم به نخستین تصاویر منتشر شده از این نگارش و امکانات افزوده شده به آن.

نخست باید گفت، مایکروسافت به همراه ویندوز ویستا (Build 5342) مجموعه ی بسیار کاملتری از درایور قطعات سخت افزاری را ارائه کرده است. ویندوز ویستای جدید دارای یک نوار ابزار جانبی (SideBar) اختصاصی می باشد. محیط ظاهری "Glass" همچنان توسعه یافته ضمن آنکه برخی افکتهای سه بعدی نیز به آن افزوده شده است.

برچسب رسمی مایکروسافت Version 5342.winmain_idx04.060321-1730 می باشد. نگارش مرورگر اینترنت اکسپلورر موجود در ویندوز 7.0 بوده و نگارش آن 7.0.5342.2 می باشد.

دو تغییر جدید در ویندوز ویستا (Build 5342) دیده می شود یکی "Paint" جدید و دیگری طراحی مجدد بخش مرکز شبکه (Network Center) است.

خود را آمده کنید تا از طرف ویندوز ویستا سیستم رایانه ی شما امتیاز گذاری شود. اینکار به عهده ی سرویس جدیدی به نام "Rate" گذاشته شده است البته با توجه به بهبود تدریجی ویندوز ویستا نباید چندان از امتیازهای پایینی که ممکن است سیستم شما کسب کند نگران شوید.

در ویندوز ویستا (Build 5342) امکان برقراری ارتباط بصورت ویژه و نامحدود (Ultimate Extras) با سرویس Live مایکروسافت قرار داده شده است.

نصب ویندوز ویستا (Build 5342) هنوز اندکی زمان می برد البته این زمان فعلاً قابل چشم پوشی است. نصب آن بر روی یک رایانه ی پنتیوم 4 با پردازنده 3.66 مدت زمان 45 دقیقه بطول انجامید. در کل زمان نصب ویندوز ویستا تنها یک بار ریست شد.

تصاویر: کلیک کنید
منبع خبر: WnBeta.Net (نقل از x64bit)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد